Close
Type at least 1 character to search
Aukštyn

Kaip pasiekti, kad Jūsų gaminiai būtų matomi ir perkami?

Kaip sukurti ir vystyti sėkmingą prekės ženklą? Kaip veiksmingai panaudoti socialinius tinklus? Norint išspręsti šiuos klausimus nebūtina ieškoti brangiai apmokamo marketingo specialisto: pradėti galite patys.

Pagal Etsy.com metodiką parengtuose mokymuose deriname teorines marketingo komunikacijos žinias, interaktyvias praktines užduotis bei diskusijas grupėje.

1
2
3
4
1
2
3
4

Prekės ženklo pažadas

Išskyrę pagrindinius Jūsų verslą apibūdinančius aspektus, apibrėšime prekės ženklo „pažadą“, t.y. tai, ko pirkdami Jūsų gaminį tikėsis klientai.

Verslo istorija ir nuoseklus įspūdžio kūrimas

Išplėsime žinutę, kurią siunčia Jūsų prekės ženklas. Įkursime elektroninės parduotuvės profilį, užpildysime elektroninės parduotuvės skiltį „Apie“ savo pasakojimu. Kursime nuoseklų ir profesionalų prekės ženklo įvaizdį. Sustiprinsime auditorijos įspūdį įtraukę prekės ženklo siunčiamą žinutę į kiekvieną elektroninės parduotuvės elementą.

Vizualieji elementai

Įvertinsime elektroninėje parduotuvėje naudojamus vaizdo elementus. Išsiaiškinsime gaminių fotografijos specifiką, fotografuosime ir įkelsime nuotraukas į el. parduotuvės profilį.

Susidomėjimo skatinimas. Stebėjimas ir analizė

Prekės ženklo paskyra socialiniuose tinkluose. Išbandysime priemones, skirtas žinučių matomumo ir auditorijos įtraukimo didinimui socialiniuose tinkluose. Sudarysime savaitės atnaujinimų planą.