Close
Type at least 1 character to search
Aukštyn

Sėkminga elektroninė komercija
gali atrodyti sunkiai įveikiama užduotis

TURINIO IR TEKSTŲ KŪRIMAS

Prekiaujant internetinėje erdvėje  Lietuvoje ir užsienyje svarbu patraukti klientų dėmesį, kad jie pasirinktų būtent Jūsų gaminius. Galutinis sprendimas, ar pirkti prekę, priimamas atsižvelgiant į emocijas. Pasirinkti padeda suprantama ir artima verslo pozicija, deklaruojamos vertybės, kita pridėtinė vertė.

Sėminga turinio komunikacija – tai patrauklūs produktų aprašymai, skaitytojus įtraukiantys tinklaraščiai, naujienos, rūpestingas bendravimas su klientais.

TEKSTŲ KŪRIMAS, TAI –
  • Kūrybiškas, betarpiškas, tačiau tuo pat metu Jums artimo turinio kūrimas.
  • Konsultacijos prekės ženklo vystymo klausimais, atsižvelgiant į kiekvieną verslą individualiai.
  • Sekėjų ir klientų bendruomenės kūrimas taip skatinant Jūsų elektroninės parduotuvės matomumą ir populiarumą.
  • Gaminių istorijos, aprašymai, parduotuvių naujienų skiltys ir komunikacija su klientais lietuvių ir anglų kalbomis su galimybe tekstus pritaikyti skirtingoms tikslinėms grupėms.
  • SEO
VERSLO IDENTITETAS

Internetas suteikė neribotas galimybes verslui tapti matomam už prieinamą kainą. Natūralu, kad gavus priemones papasakoti pasauliui apie save, didelė dalis mūsų sutrinka nežinodami, kaip tai padaryti. Vieni  pernelyg apriboja informaciją, skelbdami TIK savo siūlomus produktus ar paslaugas. Kiti, bandydami pritraukti kiekvieną klientą, išsiblaško,  pernelyg išsiplečia, pradeda prieštarauti patys sau ir taip netenka potencialių pirkėjų.

Gebėjimai numatyti optimalų skelbiamos informacijos kiekį, subalansuoti formalų ir asmenišką bendravimą  bei išvengti komunikacijos klaidų atsiranda padarius „namų darbus“. T.y. kruopščiai išgryninus pardavimą skatinančius aspektus, išvysčius verslo istoriją ir susidarius viešinimo planą. Deja, jei pastebėti  aplinkinių verslų pranašumus ir trūkumus gana lengva, tai surasti juos savo versle žymiai sudėtingiau.

Mes teikiame identiteto kūrimo konsultacijas pagal profesionalų parengtą marketingo komunikacijos metodiką. Ji padeda gana paprastai išgryninti prekės ženklo išskirtinumus. Susitikimų metu konsultuojame verslo atstovus identiteto kūrimo tema, kartu rengiame komunikacijos planą, sekame jo įgyvendinimą, analizuojame pasitaikančias klaidas ir parodome, kaip jas ištaisyti.

Fotostudija

Komunikacijos profesionalai supranta: vaizdas adresato smegenis pasiekia kelis kartus grečiau nei tekstas. Jei žodžiais racionaliai paaiškiname, tai sumaniai pasirinktu vaizdu (spalvomis, dizainu ir nuotraukomis) pritraukiame, apeliuodami į adresato emocijas.

GAMINIŲ FOTOGRAFAVIMAS, TAI –

  • Produktų fotografija profesionalioje fotostudijoje ir nuotraukų retušavimas.
  • Įvaizdinės fotosesijos ir nuotraukų retušavimas
  • Konsultacijos, kaip per fotografiją kurti pridėtinę vertę: perteikti unikalią istoriją, pabrėžti kiekvieno produkto išskirtinumą tuo pat metu išlaikant bendrą kolekcijos stilistiką.

MOKYMAI

Pagrindinis mūsų rengiamų mokymų tikslas – pardavimų skatinimas. Organizuojame tiek grupės, tiek ir individualius mokymus, kurių metu supažindiname su veiksminga, kiekvienam suprantamais žodžiais perteikta elektroninės parduotuvės administravimo strategija, papildyta gyvenimiškais pavyzdžiais ir aktualia tiek internetu jau prekiaujantiems, tiek apie šį verslo modelį dar tik svarstantiems. Priklausomai nuo poreikių, galime pateikti koncentruotą arba išplėstą medžiagą, skirti daugiau dėmesio Jus labiausiai dominančioms problemoms ar praktinėms konsultacijoms.

Pagal Etsy.com metodiką parengtuose mokymuose sužinosite – kaip pasiekti, kad Jūsų gaminiai būtų matomi ir perkami? Kaip sukurti ir vystyti sėkmingą prekės ženklą? Kaip veiksmingai panaudoti socialinius tinklus? Norint išspręsti šiuos klausimus nebūtina ieškoti brangiai apmokamo marketingo specialisto: pradėti galite patys.

 

Pirkėjų lūkesčiai pasikeitė. Brangstant prekėms, suma, kurią pirkėjai nori mokėti už pristatymą, labai sumažėja. Ar Jūsų parduotuvė atitinka aktualijas?
Specialistai rekomenduoja taikyti nemokamą siuntimą, bet perkėlus visą siuntimo kainą į prekės kainą, jūsų prekė tampa nekonkurencinga. Sunku?

Tikrai sunku. Taigi mes sukūrėme specialią skaičiuoklę. Taip pat šio kurso metu paaiškinsime pagrindinius siuntimo kainų skaičiavimo principus bei dažniausiai daromas klaidas.